Summering av året som gått

Januari

(null)
Fick starta året i fjällen med hur mycket snö som hellst och dehär gänget, kunde inte bli så mycket bättre.

(null)
Sålde iväg gammskotern och hem kom denna böna, väldigt lycklig.

(null)
Januari slutade som bäst, jag blev moster igen, denna gång åt en liten kille 🖤


Februari

(null)
Pappa hängde med oss en helg till fjälls, mys!

(null)
Det blev en massa skoterkörning med pärlan

(null)
En väldigt massa bebismys 🖤

(null)
Och här var en av alla vinkvällar med Agnes


Mars

(null)
Ännu en helg i fjällen

(null)
En del afterskiier

(null)
En massa fruktskålar och smoothies, yummmi

(null)
Jag blev 22 

(null)
Ännu mer bebisgos med min prins

(null)
Härliga dagar på fjället med Jespers släkt


April

(null)
Vi kunde tillochmed köra skoter hemma denna vinter

(null)
Fler kvällar med min pingla

(null)
Fått hänga med denna solstråle som älskar frukt lika mycket som mig

(null)
Sista april spenderades självfallet i ett soligt och varmt kittelfjäll


Maj

(null)
Vin, vin, vin...

(null)
Första grillningen i stugan

(null)
Varma dagar och lek med mina småttingar

(null)
Fruktsäsongen har dragit igång på riktigt, balkonghäng, podd i högtalarna och massa frukt, underbart

(null)
Förlovade mig med världens bästa kille

(null)
Hängde i mallorca och hade bästa veckan någonsin

(null)
Häng på syrrans baksida med frukt, livet


Juni

(null)
Hade en sjukt rolig utgång med Perra

(null)
Midsommar med bästa gänget

(null)
Häng i parken med mina favoriter

(null)
FotbollsVM hade dragit igång och här var massa gott framför en match, drömgott var det och Svergie vann denna match

(null)
Mer vin med min pingla 


Juli
Detta var nog bästa månaden på hela året!

(null)
Överraskade syrran med att sno med henne till Stockholm för att se Eminem, herregud så bra det var 

(null)
Sensommar med gänget

(null)
Även sverigematch under helgen, jäklar vilken bra helg dethär var, sol öl burgare och en massa grymma artister/djs.

(null)
Världens härligaste kväll ute på flotten

(null)
Middagar hemma hos mor på hennes altan, och denna lilljänta som älskade bären på gården

(null)
Många badtimmar i sidensjö

(null)
En sjukt härlig dag på stranden

(null)
Det var så varmt att vi tillochmed for och tog kvällsdopp och man frös inte ens, var runt ca 27 grader denna kväll vid 21.

(null)
Hyrde vattenskotrar och hängde ute i stugan

(null)
Och drack jäkligt goda mojitoos

(null)
Winnerbäck i skule

(null)
Både mamma och pappa var där, sån fruktansvärt bra kväll

(null)
En dag på ulvön, så mys


Augusti

(null)
Hade världens bästa vecka i stockholm med mina favvisar, stan, grönan, världens bästa väder, vin och en massa skratt, alltså usch så bra vi hade det

(null)
Kom hem och överraskade honom med en mysmiddag ute till havs 

(null)
Mysiga kvällar med lillsis i stugan 

(null)
En jäkla massa prommisar då jag och syrran tävlade om mest steg i veckan


September

(null)
Mmmmm, smoothiesar var livet

(null)
Fick hänga massor med mina småttingar
Har knappt några bilder från denna månad då jag mådde kasst näst intill hela månaden


Oktober

(null)
Fick vara ännu mer med dessa 🖤🖤

(null)
Var på ett jättefint dop

(null)
Hängde hos farmor och fikade ihjäl mig


November

(null)
Enda bilden från november, men vi var och bowlade två helger på raken, sen jobbade jag på förskolan så hann inte så mycket annat.


December

(null)
Vi spelade bingolotto hos moster, myspys

(null)
Hade mysig december med julkappsköp, inslagning, julklappslekar, julmiddagar och en väldigt bra jul med så fina julklappar.

(null)
Nu är det sista dagen på dehär året, och självklart är vi i kittelfjäll som alla andra år! 
Jag är så glad att jag har världens finaste kille vid min sida som alltid finns där hur bra eller hur dåligt jag har mått. Jag är så extremt lyckligt lottad för min fina familj och min släkt, vad skulle jag gjort om jag inte haft er. Och mina vänner, dom är inte många men dom få som jag har är allt jag behöver 🖤 I mina jobbigaste dagar så har jag alltid människor som får mig att le, det är så fint. Tack för dehär året, nu ser jag framemot vad nästa år har att erbjuda, och jag är 110% säker att det kommer bli det bästa året. Tack 2018 för en grym vinter med sjukaste snödjupet och en grym sommar med bästa värmen jag upplevt, nu hoppas vi nästa år levererar med samma väderlek. Tack och hej 


Kommentera inlägget här: