Andra advent

En hel vecka har sprungit förbi igen och tror inte det har hänt något speciellt denna vecka, jobbat min sista vecka på förskolan, kommer ju självklart fortsätta vikka där men det blir ju bara lite nu och då. Har varit på mitt första julbord med Jespers jobb i torsdags, oj så gott det var alltså!! Annars då? I fredags låg vi bara hemma framför tvn, åt tacos och godis som vanligt. Igår hängde jag med syrran på stan halva dagen, blev lite julklappar så nu är jag snart klar med dom och sen inhandlade jag även lite kläder jag behövde till mig själv, de va jag värd haha. Sen på kvällen bjöd jag in mig och J till pappa på middag (som sagt, får aldrig längre inbjudningar så måste bju in mig själv haha), fick jättegod mat som vanligt och jag och lillsis hittade vårt gamla nitendo som vi fick igång efter många om och men, så kul. Vi kom väl hem vid 11 och hoppade rakt i säng. 
(null)

Idag är det söndag, har myst med J såhär på morgonkvisten, snart drar han till sthlm och är borta nästan en vecka vilket suger!!! Jaja, får härda igenom helt enkelt. Ikväll så har jag julmiddag med jobbet så blir väl trevligt, inte träffat gänget på snart 3v så. Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs.
Kommentera inlägget här: