Tisdag

(null)
Från förra veckan när jag krossade syrran igen, hehe. Liksom över 100 000 steg på 5 dagar? Helt sinnes, vet inte hur jag lyckades haha.

Men tisdag idag och stegen är betydligt mindre än så länge, igår gick ja en liten prommis innan jag jobbade 14-22:30. 
Idag vaknade jag inte fören närmare 11, så trött och så förbaskat ont i ryggen, vet inte varför heller menmen. Annars har jag bara varit och storhandlat och nyss kommit hem, ser gårdagens Idol och väntar på att lillsis ska sluta skolan så ska vi gå ner på stan en sväng. Sen blir det väl middag och ska se om jag orkar mig ut på en prommis, annars blir det väl bara häng i soffan ikväll, börjar 5:30 imorgon så. Då drar det igång igen, 10 dagar på raken med jobb igen, varav 2 dagar med dubbelpass, varför är jag så dum i huvet och tar på mig så mycket jobb.. Jaja, får kämpa mig igenom detta och sen chilla lite med jobb, min kropp orkar verkligen inte haha.
Kommentera inlägget här: