Lördag

(null)
Alltså vad extremt dålig jag blivit på att ta bilder på senaste, helt sjukt, detta är enda jag fick med mig från igår?! haha. 

Jaja, började dagen vid 5, jobbade på uh 5:30-14 och sen var det bara skynda sig till förskolan där jag jobbade till 17, låång dag. Men sen blev det ÄNTLIGEN helg(!!), så for hem och duscha och gjorde mig iordning innan Perra kom vid 18. Vi tog ett glas vin innan vi rörde oss ner mot Allstar, väl där beställde vi in mer vin och mat sen blev vi kvar där hela kvällen. Så himla rolig kväll som avslutades med en sallad vid 02, haha har ju deal med mina systrar att vi inte får äta skräpmat osv så ja, det blev en sallad... Sen gick vi hem till moi innan Perra åkte hem och jag slocknade vid 04. Vaknade upp vid 8, så där blev det inte många timmars sömn.. Men var ovanligt pigg idag, trodde inte jag skulle få må såhär bra efter gårdagens shots... Haha, är nu i Sidensjö och haft kräftskiva, blir nog inte länge till innan vi drar oss hemmåt, är såå trött. 
Kommentera inlägget här: