Onsdag

(null)

Hej, onsdag och jag sitter på jobbet just nu och äter lunch. Vet inte när jag slutar och vet inte vad jag ska hitta på ikväll, förutom att vi ska äta tacos till middag, woop!! 
Haha, annars så har denna vecka hitentills varit.. ja jag vet inte, tackade nej till en tjänst som jag velat ha så länge och hade tackat ja till för en månad sen, men kände just nu att ju mindre jag jobbar på det ställe desto bättre mår jag, och jag tror det är det som gjort att jag varit så deprimerad och stressad på senaste. Men jag tror det är 99% chans att jag får en annan tjänst så det känns väldigt bra i nuläget. Så just nu följer jag bara min magkänsla och försöker få mig själv att må bra igen och hitta tillbaka till där jag en gång var, det var verkligen dax att tänka på mig själv och mitt mående för en gångs skull. 
Nathalie:

You go girl! 💪🏻❤️

Kommentera inlägget här: