Onsdag

Hejhallå, idag började jag dagen med ett jobbpass 8-15, var riktigt pain in the ass att kliva upp imorse då jag hade träningsvärk i heeela kroppen, fick rulla ut ur sängen bokstavligen.. Jaja, tog mig ändå till gymmet en snabbis för att träna armar, enda kroppsdelen jag inte hade träningsvärk i då haha.. Ikväll for vi till Jespers föräldrar för att fira hans pappa, sen for jag till Anna en sväng och mös med henne fram tills nyss och nu har jag precis landat i sängen.


Till något roligare: igår skrev vi på ett hyreskontrakt på en lägenhet som vi velat ha sååå länge!!! Är så exalterad, känns så underbart.

Btw, fick en fråga om vart jag färga/klippte mig! Gjorde det hos Amanda på Rut&karl, lika nöjd varje gång och så glad att jag äntligen hittat en frisör som jag inte blir onöjd hos, värt varenda öre.

Kommentera inlägget här: