Senaste dagarna

Hej, vad har hänt sen sist? Vi var i Norge med Jespers släkt hos hans släktingar, det var mysigt, sista dagen var det rockabillykväll då vi firade hans morbror som fyllt 40. I måndags blev det ett gympass innan kvällsjobb, tisdagen låg jag i sängen och ville inte alls gå upp därifrån men kom upp precis innan jag skulle börja jobba då jag hade ännu ett kvällspass att se framemot. Igår var jag ledig, hängde med Perra några timmar innan jag mötte upp Maja och Anna-Sara för ett gympass innan jag landade hemma för mat innan jag for och umgicks med mamma några timmar. Idag blev jag väckt av Maja vid halv nio för då var hon redo att hämta mig och fara på gymmet, var bara kliva upp och fara, sen tog vi en frukost/lunch på espresso house, så mysigt!! Varje dag borde starta så. Jaja, sen for jag till syrran en sväng innan jag blev inringd till jobbet, jobbade bara dock 2 timmar för sen hade jag en planerad middagsdejt med Anna, underbart. Nu sitter jag och låtsas ser på fotboll, har ett helt gäng killar här för Sverigematchen men måste erkänna att jag inte är ett dugg intresserad. Imorgon är det midsommar, och våra planer är långt ifrån fastställda, jaja spontant brukar ju bli bäst.. Vi hörs

Kommentera inlägget här: