Målarhelg

Hejhallå, igår när jag sluta jobbet for jag hem till papsen, tog tag i min lillsis och satt igång hög musik, vi bytte om och börja måla, tog bara en timme innan pappa ropa att det var mat och dirr sprang vi till matbordet där tacos var uppdukat, ungefär så. Så hungrig som vi var satt vi där säkert en timme och käka, efter det blev det en tripp till hemmakväll för ett köp på flera kilo godis!! När vi kom hem igen var vi trötta och inte alls taggad på att fortsätta vårt projekt, så vi hamnade i soffan innan vi gick och la oss. Idag har jag jobbat 7:30-16, väldigt stressigt pass men gick ju bra ändå. Kom hem, tog tag i lillsis och fortsatt att måla, inte så långt efter blev det paus för middag innan vi fortsatt, tog bara en 45min innan vi blev kallad på igen för efterrätt. Efter det fortsatt vi en timme ca innan vi var klar för kvällen, landade sen i soffan framför tvn med massa godis, så välförtjänt, imorgon blir det förhoppningsvis klart dedär! Har min syster att tacka för att hon hjälpt mig så mycket, hade aldrig hunnit detta i helgen annars, och hade nog inte alls orkat heller utan henne, hon är bäst! Nä, nu blir det sängen snart så jag får vakna upp till morgondagen då min kärlek kommer hem, saknar honom så mycket alltså, usch, hatar att sova själv, vara utan honom i huvetaget liksom! Nä vi höres, pussar!

Kommentera inlägget här: