Mini jul

Hejhallå! Torsdag och en stressig dag på jobbet, 7:30-15:30 var passet och det var full rulle konstant. Efter så drog jag hem och kirra lite middag, åt med min prins som ÄNTLIGEN kommit hem igen och sen drog vi oss mot mormor och morfar där halva släkten var för att fira lite mini jul. Då mamma jobbar julafton och jag bestämde mig för att inte vara hos mormor och morfar i år för det blir för stressigt med 3 ställen så blev det att vi hängde lite tillsammans och bytte några julklappar. Det var sjukt mysigt, fick en trisslott och chilinötter (min favvo sen långt tillbaka) av min gudmor/moster, sen av mamma fick jag en kaffeservis och av mamma/mormor/morfar fick jag en hel finservis med en massa tallrikar och diverse! Så lycklig, har tjatat om att jag velat ha det så länge då det är så gulligt och så bra att ha när man har kalas och så haha. Nä, nu ska jag mysa med mitt hjärta framför tvn innan sängen väntar, bye.
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: