God jul!

Hallå! Julen var perfekt, började dagen hos Jespers föräldrar i Sidensjö, vi åt gröt och skinkmacka till frukost, gick ut och gick, tog ut min skoter och körde en sväng, sen blev det lite julklappsöppning, vi fick tillsammans en klocka, presentkort och ett bäddsett, och jag fick en karaff och en assnygg underställströja av jesper, så nöjd! Vid halv 4 for vi vidare till farmor min där hon, pppa och lillsyrran var, vi åt julbord och sen hjälptes vi åt och diska undan. Vid 7 kom kusinerna mina, vi öppnade otroligt många julklappar och hade en jättetrevlig kväll! Fick så otroligt mycket, bakgrejer, parfym, ett underställ, mer porslin och glas, springsskor(!!)  och framför allt en monosuit, alltså en skoteroverall, alltså har världens bästa pappa, bästa julklappen någonsin!! Vart så glad för han hade inte frågat vad jag önskat mig och hade aldrig hoppats på en sån men åh, längtar så till fjälls nu!! Så sen sov vi hos farmor och har nyss klivit upp! Idag ska vi till mormor och fira lite jul där, så det blir så mysigt! Nä, frukosten kallar, vi hörs.

Kommentera inlägget här: