C9

Hej hopp hallå hejsan osv. Det var någondag sen sist nu och inte bara de, jag har ju även avslutat mina 9 dagar på c9! C9 handlar ju alltimellan att gå ner i vikt, bli motiverad, bli piggare och allt därimellan. När jag fick höra om det och se en massa resultat på det så bestämde jag mig direkt att dedär vill jag testa. Och just varför är för att jag har gått upp en del sambokilon om man får kalla det så.. haha, sen så även har jag varit trött, haft ont i huvudet och så vidare i ett x antal månader så nånting måste ju få en förändring. Sen är det svårt att lita på alla dessa olika metoder, det är ju oftast mycke skriverier om saker bara för att tjäna pengar. Men(!!), detta har fungerat, det var jobbiga dagar men i slutändan var något kilo borta, några centimeter, men framför allt, jag är så mycket piggare och jag orkar så mycket mer, jag känner mig myclet lättare när jag springer och det är så mycket roligare. Detta var en bra kickstart på våren, jag är så nöjd med mitt köp.
Anonym:

Ingen skillnad ju

Kommentera inlägget här: