29 Juli, sommaren bara flyger förbi

Asså är så himla dålig på att blogga, brukade ha ångest då fort jag inte bloggat på en dag men nu hinner jag knappt med. Stänger mig själv ute för orkar inte med, men annars är det rätt bra. Har fullt upp hela tiden, är det inte de ena är det de andra, jobbar jag inte så är jag med vänner eller hälsar på min familj lite här och var, endast i måndags satt jag själv en stund och gjorde absolut ingenting, men det varade bara i tre timmar typ haha! Men som sagt, är upptagen hela tiden och det är så bra, aldrig umgåtts så mycket med folk som jag gjort dom senaste veckorna haha! Menmen, nu iaf så ligger jag fortfarande i sängen, jobbade kväll/natt så var i säng 04:00 imorse. Idag ska jag iaf på bio med mina babes, och ikväll blire middag med syster på olles innan utgång där, perfekt!
Kommentera inlägget här: