Bye 2015, next up ett bättre 2016

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, var utomlands för första gången t.ex 

Hur har ditt 2015 varit? Jag har haft tur att jag haft sånna otroligt bra vänner och familj när allt varit som sämst, men det har gått från toppen till riktiga botten, men som tur får jag avsluta på toppen igen!

Tror du att år 2016 kommer bli bättre? Ja det hoppas jag iallafall

Blev du kär i år? Ja, i samma person om och om igen

Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? Oj.. 24 maj då vi for utomlands, sen allt runt studenten!!

Vad är din största framgång 2015? Att jag tog studenten ithink haha

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, alkohol och kläder haha..

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, studenten och när han blev min igen!!

Vem har du umgåtts mest med? Vänner, familjen och min kära pojkvän

Bästa minnet från 2015? Oj, måste vara studenten!!

Bästa köpet? Ehh, har köpt så otroligt mycket så kan inte komma på vad som var bäst haha

Har du haft ett förhållande under 2015? Ja

Vilka länder besökte du? Rhodos 

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016? Lägenhet

Vad önskar du att du gjort mer? Gud va svårt, jag gjorde de mesta av allt haha

Vad önskar du att du gjort mindre? Varit ledsen, hängt upp mig på småsaker istället för att bara vara glad och leva nu

Favorit program på tv? Kollar inte så mycket, men Parneviks var ju oslagbart när de gick

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag vart överraskad av mina vänner, de var oslagbart

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, om jag hade tänkt innan jag gjorde vissa saker så

Vad fick dig att må bra? Vännerna, familjen och pojkvännen min

Vem saknade du? Oj, det vet jag inte riktigt

Det bästa nya människorna du träffade? Träffade knappt nå nya människor men att jag kommit Agnes så nära som jag gjort då vi knappt var med varann i början av året är nog de bästa

Vad vill du säga till dig själv inför 2016? Att bara vara och inte tänka så mycket iguess haha 

Kommentera inlägget här: