Tvåtusentretton

Hur har ditt 2013 varit? Riktigt bra faktiskt

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? - Ja de hoppas jag 

Blev du kär i år? – Ja oja

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? – 13 januari

Vad är din största framgång 2013? - Att gå från att lyfta så lätta vikter till lite tyngre iaf hehe

Bästa köpet? – Eh oj, löshåret kanske

Vad spenderade du mest pengar på? – Mat typ, eller fika, nånting som går att äta iaf

Gjorde någonting dig riktigt glad? – Att få bli en del av hans liv 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? – "1, 2, 3, 4", "let her go", "kung för en dag" och "punkrocker" 

Vem har du umgåtts med mest? – Jesper, Malin, Anjelita och Perra typ

Har du haft ett förhållande under 2013? – Jajemän

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? – Motivation och ett extrajobb

Vad önskar du att du gjort mer? - Varit mer positiv kanske

Vad önskar du att du gjort mindre? – Bry mig om dom som inte brytt sig om mig

Favoritprogram på tv? – Greys Anatomy

Största musikaliska upptäckten? - huh?

Bästa minnet från 2013? – Oj, gatu, åsele och kubbyran typ 

Vad gjorde du på din födelsedag? – Skola sen blev firad av kära släkten 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? – Nerå, de va bra som de var

Vad fick dig att må bra? – Min pojke och mamma typ

Vem saknade du? – Vänner som jag inte umgås med längre

De bästa nya människorna du träffade? – Jesper, dock träffade jag honom i slutet av förra året men sak samma, sen har jag ju träffat massa fler nya människor också!


Kommentera inlägget här: