Just want to forget

Ingen dag är sig lik, ena dagen kan vara den bästa i ditt liv och nästa kan vara den sämsta, dock kan man inte förutse något, tyvärr. Visste jag idag vad som skulle hända så skulle jag tagit vara på varenda sekund, varje ögonblick, varje skratt och varje gråt, och bara spara allt. Idag ångrar jag mig, jag tog inte vara på ett skit, så nu står jag här, utan någonting. Tänk om man inte hade gjort så många fel, då skulle jag inte stått här idag, och mått som jag mår. Jag skulle vilja ha en önskan, en sista, bara en liten sista önskan, det skulle göra allt så jävla perfekt, att bara ändra en liten detalj skulle göra mitt liv till det bästa. Det jag har idag finns inget att klaga på, jag har bara gjort fel på vägen, så en önskat för en ändring, det är allt jag begär vad det än kostar mig. Forever and always, I miss you.

look up in the sky,
imagine that the clouds is wishes,
take a cloud and wish a wish you always wanted to have
Kategori:
Kommentera inlägget här: