hatar rubriker ;)

same shit.

skolan har väl varit.. bra?
haha, garvat lite ba
hehehehe..
nemen på morgonen hade ja tyska, då spela vi in nå skit elr nåt men a. sen hade vi redovisning av uppfinningen. HAHAHAHA, säger jag bara.. jag höll på dö. jag hade gjort en reklamfilm.. HAHAHA, jag trodde jag skulle skämmas ihjäl x) när man väl gjorde den var den ju bra men sen när man titta på den... HAHAHAHA.. iaf sen hade vi svenska, jag skrev typ nå bokrecention. sen hade vi lunch och efter de hade vi so, haha, höll typ på garva ihjäl mig, vart tog vägen vägen väggen ? xd haha, de va ba jag som fatta :o men a. sen sluta vi klockan kvart-20 över 2 typ.
nu sitter jag och gör ingenting, elr ska typ gå ut och sätta mig i solen och göra läxa ;) de gillas, elr inte läxa men solen såklart ;) eh,hehehe..
nemen måste få den läxan klar nu, den ska ju trots allt lämnas in imorrn.
så återkommer när de finns nå mer att säga.

btw. jag har ''prao'' i maten på torsdag :oo ohno. fast få sluta typ halv 1 ;) hehe, men för ni som inte vet så måste hela klassen har en ''prao'' dag i köket. man börjar vanlig tid i skolan sen klockan kvart över 10 går man till maten och hjälper till där, jag har hört att man får typ torka disken. man ba kul? elr.. nä. de ä typ aspinsamt för man måste ju ha en såndär när mössa. assexigt ;o jag ska fråga ifall man får behålla den (a) elr.. nä :D
men nu måste jag kila. tjaaarå.
Kommentera inlägget här: