22/03-10

chaa chaa bloggeeen ;*

HAHAHA, skojas bara lite:)
ska jag börja videoblogga kanske? :D
vad tyck ni? :D
hehe (a)
iaf så har det varit väldigt dålig uppdatering för datafan funk int hos papi. hehe, men nu är jag hos mami 3 dagar, idag, tisdag och onsdag för på onsdagkväll elr torsdagmorgon far jag, pappa, emma och krille till fjälls :D bydalen typ. hehe. ASKALAS (L) på måndag så har vi prao, jag ska praoa på badhuset me mormor :D hihi (hh) typ från 8-2 elr nåt, de bidde trevligt. då ska jag gå till nå kompisar som också jobbar i stan när jag slutat för dom jobbar te 4 :D hihih. har inte så mkt att skriva förutom att jag fyllde år i lördags :D hade en toppendag. först hade jag ställt väckarn på 9 för hade träning halv 11, jag klev upp, pappa gjorde frukost, vid frukostbordet fick jag en present, 1000 kr av pappa :D för han visste att jag skulle på stan (a) haha, iaf for jag på träningen, de gick askalas. den sluta vi kvart i 12, pappa kom 12. jag kom hem vid 10 över och då skyndade jag mej in i duschen och duscha till kvart över, torka håret, valde kläder, snabb sminkning, sen var jag klar elr ja, vid 27 över, sprang till bussen, hann som tur var och for in me emma :D vi shoppa och åt på subway, sen fick vi lov att fara hem me 3 bussen för pappa sa att jag fick lov eftersom jag skulle städa och så. jag kom hem, städa rummet, bytte om till nya kläder, åt middag och sen kom gästerna :)) hehe, vi åt >.< haha, (jag typ sprack efter kvällen) iaf så satt vi och prata osv. jag fick pengar, trosor, halsband, en skiva typ. sen ska jag beställa ett par hörlurar (kommer bild) och ska få dom av mamma, men dock vet jag inte vart man kan beställa dom, nån som vet? isofall skulle de va ett tack :)
men nu har jag typ inge mer att skriva men återkommer väl :)

pusss'n <3


 hihi:)

Nathalie:

dom finns ju på teknikmagasinet!

Kommentera inlägget här: