31/01-09

asså ja
jag har tråkigt
och jag är osmart
jag kan ju inte gå
och ändå sitter jag i en trapp
det är de osmartaste jag nånsin gjort
de ä asjobbigt att gå ner
elr jag typ rullar ner
menmen
åsså när jag ska upp typ kravla jag mej upp
HAHAHA, det borde se hur jävla puckat ut som hällst
aja, jag har de mysigt här
sitter i pjamas, dricker dricka och lyssnar på musik
kan de bli mysigare? :)
HAHA, okejj då, de kan faktiskt de
man skulle haft en dubbel säng
en bra film på en stor tv
choklad
och nån att mysa me
de skulle va grejor de :D
mysigare än så skulle de inte kunna bli ^^
HAHA, nu ska jag sluta drömma och komma tbx te värkligheten
mitt liv är faktiskt en mardröm
ifall de va nån som ville veta
men jag vill ta hål i naveln
de skulle va coolt :)
fast jag känner mej för tjock för de ):
(se nåt inlägg nedan)
men jag vill fortfarande
och funderar på att görne
vad tyck ni? :))
hm..
jag har typ ingenting att skriva om
jag skrev de här inlägget för att berätta om att jag ville ta hål i naveln^^
komiskt :)
kommentera
för de är ni sämst på


hahaha, nåra egopic jag knäppte igår x)
hahahahahaha

typ klicka på dom för att dom ska bli större ;p
de ä sämst kvalite men stå ut

hahahahahahahaha

 

 Tomas LedinHelt Galen I Dej




låten och han, så jävla bra
väcker minnen
saknar bubblan
gamla tider de
låten påminner om asmkt
sen när man var liten
dej
bubblan
mamma och pappa
asmkt
SAKNAR ♥

imorgon är en annan dag
jadu, då får vi se vad som förstör mitt liv änu mer
fast kan de bli sämre än såhär?
I NEED SERIUS HELP
(stavning?)
aja

pusss'n <3
Elin:

Det är härligt att du oxå vill det, tycker inte du är för tjock för det! noway! Jag får inte nu men ja, mamma och pappa är ju som dom är. DVS. jag får typ inte göra nått, That's too bad. ):

pusss!

Kommentera inlägget här: