sjuk

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk..
en fredag >.<
är hur irreterad som hällst, är sjuk en fredag, är förkyld och har lite feber!
var hemma igår och igår spelade jag spel på mammas mobil hela dagen elr tills kl halv 2 då hon skulle fara å jobba sen så jobbade jag lite i matte, ligger sååååå långt efter.
sen började det logga in kompisar på msn så då blev det lite roligare och helt plötsligt *poff* sa det, så var det IDOL! :D:D
så bra! sen var jag vaken till kvart i 11 ;oo lite mkt för mej när det är skoldagar :p
och nu sitter jag här och kl är 09:15 och jag väntar på mamma ska komma hem för hon är å handlar rostad så man kan göra varma mackor :D(yyy)
och hitentills sen kl 07:15 så har jag spelat fotboll på mammas mobil, men jag sluta för jag vann bara :p hahahah :D (aa)
men jag ska försöka att blogg mer som jag säger i varje inlägg ^^ hahahaha!
men nu kommer mamma så jag ska gå å göra varma mackor å oboy elr te :D
pusshej <3
Nathalie:

sv: haha men jag har iaf lucas att leka med :)

Jossi:

Jag är också fruktansvärt förkyld. Krya på dig, evy! :)

Amanda Ögren:

Krya på dig vännen! <3

Josefin:

Jag gillar att du kallade mig för pippilotta, evy! Haha! Haha! Ett riktigt ballt namn.

Men det finns inte en chans i världen att jag kommer att ha namnsdag...

Maja:

Josefin Lundgren är världens ballaste tjej! hahahahahahahaha!!!!!

evelina:

ahahhahahahahahhahahah!!!!

Kommentera inlägget här: