ingen rubrik ikväll :)->--<

HAHA för inlägget nedan :)
höhö.
sitter här och flummar med memelie på msn :D
hahaha, elr jag flummar och jag tror att hon är lite för seriös..
jag vet inte (h)
hahah, ni vet nog inte vem memelie är ;o
jag kan fixa bild :D
vänta två sec..

söööööötast är hon <3:)
det vet ju alla ;o
hihi ;)

men iaf
förutom att göra det så lyssnar jag på musik och messar :)
hihihi ;p
och gör läxa ;o ett hemexpriment xp
hahahaha, läs de här; (ni kommer garva ihjäl er xo)
1. Fyll ett glas med iskallt vatten. Smaka vattnet.
    Låt glaset stå en stund.

HAHAHHAHAHAH, så j*vla kul :D
haha x)
om man fattar alltså xo
hahaha, åsså sen ska man låta det stå under natten :o
åsså ska man smaka på det sen ;o
usch :p
haha ^^

men typ :)
det är typ vad jag gör ;p
hahah, åsså spelade jag nyss på spelo.se
hahah, fyfan va kul :D
haha x) känner mej lite barnslig men ;p
det får man leva med :)
hihi

orkar inte skriva mer så
pusss <3








not a pardon
I can not
but you can
how?
you are so incredibly cowardly
you dare not
shiiet therefore
I stand in front of my eyes on you
then say, say sorry!
say what you want to say
I can not fucking more!
you must understand that you can not fucking do this
and yes, I blame you
it's just your fault!
you always say
''blame not only on me, blame .. also, it's not just my fault!''
Yes, it is really only your fault, do not blame your best friend
so do not be real friends
So I do not want you
you decide course of all
I do not want to be friends
understand
you are not the friend I want!

you are too cowardly, too cowardly to ever
so say no more.
I do not want to hear more from you!
you telling you things that you can never dare to do!
so not a pardon, not even a single sorry ..



skrev bara nåt, don't care about it.
:)
Emma:

HAHAHAHAAHAHA

det var så askul..smaka vattnet...punkt

hahahah (x

asså spelet på spelo.se e askul :D

fast level 2 e omöjlig :o

hahaha :D

jag orkar inte sova, så jag sitter vid datan halv 12 istället :D

ganska bra (y)

haha :D <3

evelina:

hahah, men det är helt okey (y)

hahah :D

spelet ägde ;)

love on it <3

hahah xpp

<3

''memelie'':

vadå för seriös? ;o <3

evelina:

HAHAHAHHA,

ja ;o

haha, nä jag bara skoja :)

lika flumm som alltid (h)

hahahah ^^

<3

Kommentera inlägget här: