äntligen lördag :D<3

Ja, idag har jag inte gjort mycket, jag vaknade kl 10 i 10, för lillsyrran gnällde på mamma att mamma skulle kliva upp, så då fick jag lov att komma in i bilden å ropa på syrran å säga att hon skulle komma, bara för att rädda mamma :P hah ^^ så då kom hon till mej å la sej brövid mej å då satt hon på våran dator å tå satt jag på min bärbara dator :P så då satt vi vid datorn tills mamma hade klivit upp å gjort frukost, å då hann väl kl bli halv 11, å nu är då kl 12:36 å jag är fortfarande trött -.-' haha :P men jag kanske bloggar mer ikväll, men inte säkert för jag har träning kl 4 till 5 -.-' aja, sen ska jag till emma som är hos sin farmor så då ska jag dit å sova där med henne :D så vi får väl se om det blir nå mer bloggande ;P puss å hej (: <3
Nathalie:

tack så mycket sis :) <3

Kommentera inlägget här: