vi (L)

tjena! Maja här.
jag ha fått tillåtelse av lilla evelina att skriva ett litet gästinlägg. hehe, nu ska vi se hur detta går ;)
Evelina håller nu på att dö av hostningar, vilket är väldig tragiskt. men det var tu att jag satt här bredvid henne så att jag kunde rädda hennes dyrbrara liv. hehe, jag är så otrooligt bra! :D:D
annars så händer det inte så mkt har ut i stugan, förutom att evelina precis kom med sånna hära pommes strips snacks, eller vad de heter. som jag älskar!!!!!!!!:D
men nu ska jag sluta, peace out (y) <3
check out this blog www.myhat.blogg.se /maja




maja                                                    jossan                                                     eve
5år                                                        4år                                                           3år

maja                                                 jossan                                                        eve
15år                                                  14år                                                            13år

skillnad? :D haha<3

källa: första bilden myhat.blogg.se andra bilden är tagen på min(eves) dator för nån min sedan :D (yy)
pusss
sofia:

sv: jo när man börjar på gymnasiet så "nollar" 3orna 1orna. det vill säga att jag och min klass tvingar ettorna till att klä ut sig, supa osv :)

Nathalie:

Sv: ja vi ska ut på fredag så lucas kommer till er då :)

Jossi:

Evy, min lilla skatt! Jag hittar dig där jag finner dig! :) Jihho! Jihoo! :) När kommer du och hälsar på? ;)

julia söderqvist:

hej ;)

tan en titt in på nya bloggen? ;)

skicka då gjärna en kommentar <3

sofijah:

sv: tack så mkt :D

Kommentera inlägget här: