stan idag :D

idag var jag på stan med jossan och farmor :D
skulle igentligen bara följa med dom och hålla sällskap och kanske ta en fika,
så jag fick 200 kr av pappa sen så fick jag 500 kr till för att köpa byxer så då hade jag 700 kr
så när vi var inne i stan så gick jag å jossan ensamma medans farmor gick och gjorde ärenden
så kl var kanske kvart i 11 när vi skilldes och skulle sen träffas på UH kl halv 12 så då gick jag och jossan in på HM och där köpte jag ett par jeans för 399kr och ett linne för 69:50 kr och jossan köpte ett vitt linne och en lila t-skirt (y)
sen gick vi på bikbok och hittade inget så då gick vi till glitter och där hittade jag hårnålar (yy) köpte 24 st vita hårnålar så vi var klar där och kl var då 11:28 så då skyndade vi oss till UH för där skulle vi ju möta farmor elr hennes mormor då så då fika vi där, jag tog en icetee och en skinkmacka (yyyy), jossan tog en festis och en ostmacka (yy) och farmor tog en räkmacka och en kopp kaffe (y)
sen så gick vi till clas olsson för att farmor skulle köpa en ficklampa så det hitta hon, sen gick vi till cubus och där hitta jag å jossan kofter (yy) då stog det 2 för 299 kr och en kostade 199 kr så då köpte båda en svart kofta och då var jag smart och kom på idén att jag skulle ta båda kofterna eftersom då skulle det bli billigare (y) så rätt så rätt (y) för en gångs skull blev jag inte kallad dum blondin utan smart :D hahah:D *stolt* så där tjänade man en 50 lapp :D så när jag kom hem så kom jag med en 50 lapp (yy) hahha, handlat för 650 spänn :D duktig man får vara då :D (yyy) hahah(L)
å tack för fikat farmor (L)

ikväll är det stugsista så det blir att tända machaller :D pappa har köpt 70 machaller tror jag :p hahah :D
myys (L)

nu ska jag fortsätta å lyssna på musik å njuta av denna sista lördag på sommarlovet (yy)<3
pusshej<3

strunta i mej, titta på nya kläder istället :D
|
|
|
V


bara för att jag hade tråkigt så får ni lite ego bilder
|
|
|
V



hahah, puss på er som kommenterar, ni får en kram nästa gång vi ses <3
Nathalie:

Vad fin du är gumman :)

Emma:

jaaa, kramis kramis :D

haha, jag tänker på det där barnprogrammet ''planet earth'' haha den där nallebjörnen ba: kramiskramis :D hahaha puss <3<3<3

Jossi:

Jag vill ha en kram ;)

eddeh;D:

haha jag gillar kramar;D

michelle:

gillar bakrunden på första bilden, den vita flaskan malibou typ, fett gott ! :D

Kommentera inlägget här: